سلام دوستان چای دارچین ظرر داره بخورم تو چای ریختم

۵ پاسخ

دارچین درحد خیلی کم استفاده کن سقط آور هست

من همیشه میریزم عاشق بوی دارچینم

اگه خیلی غلیظ نباشه ن ضرر نداره

من سرما خورده بودم دکتر بهم گفته بود از دارچین استفاده نکن زنجبیل بریز

بخور حالشو ببر

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها روزهای ابتدایی تولد
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی