۴ پاسخ

عزیزم دیفین هیدرامین خواب آوره وبرای مادروبچه خوب نییس

دیفن هیدرامین از شربت های مجاز تو بارداری و شیردهی

غرغره کن
حتما هم ماسک بزن
با ماسک شیرش بده
دستاتو مرتب بشور

برا چیه شربت

سوال های مرتبط

مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 ۱۴ ماهگی