اوی ننههه چ فسقلههه 😘🥰😍
بنظرم باید خودش بخزه عزیزم
اخی عزیزم خدا حفظش کنه برات عزیزم 😘😘
صبا نمیای گروه
❤️تو بله هم گروه داریم❤️
samaneh5456789008
به ایدی خودم پیام بدین
کلی مامان های باحال و پرصحبت
منم تو خونه یه غلتک دارم 😂چهاردست پا نمیره 🙃🙃🥴🥴
آتلیه آنلاین ماه دونه
از ماهگرد کوچولوهاتون تا زیباترین عکسهای خانوادگی...
📸 طراحی تخصصی: 🎈 ماهگرد نوزاد 🎂 تولد کودک و بزرگسال 👨👩👧👦 عکسهای خانوادگی 💑 عکسهای عاشقانه 🌹 پروفایلهای خاص و شیک
با حفظ چهره طبیعی و کیفیت بالا ✨با کمترین هزینه فقط۳۰
پسر من هنوزم نمیتونه سینه خیز بره همش میچرخه
سینه خیز میخزه مثه مار...پسر منم عین عقربه ساعت دور میزنه
عزیزم از کی اینجوری میچرخه؟
نه چرخیدن حساب نیس. مال منم فقط میچرخه. گاها دیدم دنده عقب هم رفته ولی زیاد اونجوری نمیره
این غلته
سینه خیز ینی خودشو جابجا کنه
کی میشه دختر منم اینقد بشه 🫠🫠
ن باید بخزه پسر منم الان میچرخه ولی سینه خیز نمیره
دختر منم میچرخه😄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.