سلام تفسیر میکنید

تصویر
۳ پاسخ

فقط تی3 بالاس بقیه اش نرماله،ببر دکتر بررسی میکنه یا ازمایشو مجدد میگیرن یا یه دوره قرص میدن

فکر کنم یکم تیروئید پرکار دارین که اونم احتمالش کمه،چون اون پایین t3 رو رنج نرماله

گلم باید بری پزشک، اینجا چه میدونی کی درست میگه کی اشتباه

سوال های مرتبط

مامان حسین♥️ مامان حسین♥️ ۲ سالگی
مامان پسر شجاع مامان پسر شجاع ۲ سالگی
مامان آلبالو🍒🍒 مامان آلبالو🍒🍒 ۲ سالگی
مامان حسین♥️ مامان حسین♥️ ۲ سالگی