متخصص پسر من گفت تا ۶ ماهگی AD بده ، خودش می گفت بچه ها تو این سن فقط به ویتامین های آ و د احتیاج دارند و مولتی ویتامین رو نمی خورن . منم از داروخانه قطره آد خارجی میگیرم و پسرم دوست داره و می خوره
مگه چهارماهگی مولتی ویتامین داره؟
با دست این طرف و اون طرف لپاشو بگیر ک دهنش باز بشه کم کم بری ته گلوش
برامن که تاالان هیچی نخورده خستم شد از خریدن مولتی های متفاوت. گفتن با شیرقاطی کن بده اونم یه چندروز دادم خورد بعدش دیگه نخورد بیرون میریخت همشو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.