۸ پاسخ

وای پسر منم چند روز پیش واکسن ۱۸ ماهگیشو زد یک روز کامل یک قدمم راه نرفت همش گریه میکرد خیلی اذیت شد ولی روز بعدش خوب بود

من بعد از اینکه دخترم واکسن زد بلافاصله بردمش خانه بازی کلی بازی کرد تا شب هم رفت خونه عموش بازی کرد خدا رو شکر اذیت نشدم

کاش میگفتی به دستش میزد برای دختر من به دستانش زد

کارن دیروز زد
تازه از صبحی راه میره تا دیروز بغل بود لنگ میزد جیغ

من 25زدم که دوروز بعد سرماخوردگی گرفت من دخترم راه میرفت ولی تب کرد و بداخلاقی میکرد

سلام
من بهم گفتن همون موقع کمپرس سرد بزارم تا ۴ ساعت بعدش گرم و استامینوفن بدم هر ۴ ساعت
خداروشکر اصلا اذیت نشد
البته بعدشم گذاشتم راه بره یکم

مبارک باشه، ان شالله زودی خوب بشه
منم هفته بعد دخترم رو ببرم واکسن بزنه خیلی استرس دارم، چون دست‌تنهام

اذیت میشه بچه؟منم 7 مرداد باید بزنم خیلی هم سر این واکسن میترسم

سوال های مرتبط