خانمایی که دوقلو باردارین
رانندگی میکنین
منظور از دکترتون پرسیدین یا نه؟

۴ پاسخ

منم رانندگی میکنم و یدونه دارم 🤭

از دکترم اما نپرسیدن فردا برم انومالی میپرسم

من دارم اما تازه از این هفته شروع کردم اما خیلی آروم و با احتیاط

من دوقلو ندارم ولی رانندگی میکنم

سوال های مرتبط