خانمایی ک دوقلو دارین شیاف مصرف میکنین برا جلوگیری از زایمان زود رس یا نه؟

۷ پاسخ

هفته ای ی بار هیدروکسی ‌پروژسترون میزنم

اره تو بارداریم شبی یه دونه

شبی یدونه دکتر گفت تا موقعه زایمان باید مصرف کنم

ن...

آره گلم من روزی ۳ تا شیاف میزارم هفته ای هم آمپول

اره من هر دوازده ساعت میزارم

من از همون اول روزی یدونه میزارم

سوال های مرتبط