۴ پاسخ

اگر شیر نداره آره

نه اونقدری درست کن ک بخوره همونجا فرنی درست کردنش یدقع کار داذه

من خودم میخورم😂 همیشه تازه میدم بخوره

اره منم درست ميكنم دو سه وعده ميخوره ولي هر سري همون مقداري كه ميخواد بخوره رو گرم ميكنه

سوال های مرتبط