ماشالله خوب وزن گرفته شیرش چیه؟
ماشاالله خیلی خوبه،من پسرم دوماهگی ۴۹۰۰بود ،۲ماه و۱۵روز ورنش کردم ۵۲۵۰شده بود خیلی وزن نگرفته بود فردا ۳ماهش میشه بنطر خودم بیشتر ۵۷۰۰الی۸۰۰نشده باشه
دکتر پسرم گفت تا ۳ ماهگی ماهی یک کیلو اضافه بشه خوبه
چه شیر خشکی میدی؟؟
من کمکی بهش میدم خوب نیست
وزنتولدچقدربوده؟؟
ماشاالله خیلی خوبه شیرخشک میدین؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.