آره میسوزه، میره برا ماه بعد باز 10تا میدن
اصلا دارو خانه با سهمیه هم میده مگه؟ دم خونه ما که همش میگن سیستم قطعه ازاد میدن 🤨
۸ هست میسوزه برای ماه بعد
میسوزه میتونی اگرلازم نداری بگیری برای ماه بعدت اگرمیدونی کم میاری
فکر کنم میسوزه فقط کالابرگ مادرانه نمیسوزه
نه میسوزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.