۶ پاسخ

آره میسوزه، میره برا ماه بعد باز 10تا میدن

اصلا دارو خانه با سهمیه هم میده مگه؟ دم خونه ما که همش میگن سیستم قطعه ازاد میدن 🤨

۸ هست میسوزه برای ماه بعد

میسوزه میتونی اگرلازم نداری بگیری برای ماه بعدت اگرمیدونی کم میاری

فکر کنم میسوزه فقط کالابرگ مادرانه نمیسوزه

نه میسوزه

سوال های مرتبط

مامان علی اصغر مامان علی اصغر هفته سیزدهم بارداری
مامان سامیار👶🏻🧸 مامان سامیار👶🏻🧸 ۱۲ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماهوین🌙💕 مامان ماهوین🌙💕 ۳ ماهگی