۴ پاسخ

شهر ما سه روزی یکی میدن

۱ هرماه ، کل سهمیه ۱۰ تاست

شما با کد ملی نوزاد سه روز یکبار یکی قوطی بهت میدن

مثلا ماهی ۴تا.

سوال های مرتبط

مامان سامیار👶🏻🧸 مامان سامیار👶🏻🧸 ۱۲ ماهگی
مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان ماهوین🌙💕 مامان ماهوین🌙💕 ۳ ماهگی
مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 ۱۰ ماهگی