من انومالی ۳۰ بود استراحت نسبی کردم توالت فرنگی استفاده کردم
فقط غذا میپختم بقیه کارارو بقیه میکردن شیاف پروژسترون هم گذاشتم بعد دوهفته اومد بالا شد ۳۲
ولی بازم دکتر گفت احتیاط کنم خیلی سرپا نباشم
اصلا رو توالت ایرانی نشین فقط و فقط فرنگی
الکی ک نمیاد پایین اگر سکش ندی راه نری پله نری کار نکنی سر پا واینسی شیاف بزنی ک نمیاد الکی پایین اصلا ی چی میخوای برداری خم نشو من با جارو دسته بلند و خاک اندازش وسایل رو زمین بر میدارم ،نو گرفتم چی کثیف با ی خاک انداز دیگه بز میدارم بشقاب هم بیوفته با خاک انداز نووو دست بلند برش میدارم با پا هل میدم تو خاک انداز تمیز استفاده نشده ک خم نشم
توالت فرنگی
شیاف روزی دو تا پروستروژن بزار حتما
عزیزم منم ۳۱بود هفتغ پونزدع و شونزده الان ۳۳هست استراحت ،راه نرو زیاد د در حد دستشویی و پله نرو و رابطه نداشته باش
کار سنگین نکن
رابطه نداشته باش
پله بالا پایین نرو
من سرکلاژ کردم بعد شیاف و امپول هفته ای یکی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.