من دکترم ۳۰ هفتگی واسم نوشت رفتم وقتی دید همه چیز اوکیه گفت نیاز نیس دیگه بری
بچمم سفالیک بود گفت دیگه نمیچرخه اگه بریچ یا عرضی بود باز میفرستادمت
برای من ۳۳ هفته ۴ روز سونو رشد نوشته
بعید میدونم بستگی به شرایط و روند بارداری شخص داره به نظرم
۳۲هفته رفتین سونو رشد بچه تون چند کیلو بود خانما
اونکه حرفی نزد گفت خوبه
نه ننوشته فقط وزنش و آب دور جنین و سفالیک بودنش و اینا
آخه برا من صدک ننوشته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.