بعد ۳۲ هفته باز سونو رشد میریم؟

۷ پاسخ

من دکترم ۳۰ هفتگی واسم نوشت رفتم وقتی دید همه چیز اوکیه گفت نیاز نیس دیگه بری
بچمم سفالیک بود گفت دیگه نمیچرخه اگه بریچ یا عرضی بود باز میفرستادمت

برای من ۳۳ هفته ۴ روز سونو رشد نوشته

بعید می‌دونم بستگی به شرایط و روند بارداری شخص داره به نظرم

۳۲هفته رفتین سونو رشد بچه تون چند کیلو بود خانما

اونکه حرفی نزد گفت خوبه

نه ننوشته فقط وزنش و آب دور جنین و سفالیک بودنش و اینا

آخه برا من صدک ننوشته

سوال های مرتبط

مامان مانلی مامان مانلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رها مامان رها هفته سی‌ونهم بارداری