بچه ها من سزارینم بعد سونو رشد ۳۲ هفته دیگه سونو دیگه ام هست برم یانه؟

۳ پاسخ

چسبندگی رفتی؟البته اگه اولیه که لازم نیس

من دکترم ۲۹ هفته که رفتم گفت نیاز نیست تا ۳۷ هفته ولی خودم تحمل نکردم دیروز رفتم دیگه دکتر بررسی کرد گفت خوبه همین سونو اخرت میشه ۲۷ گفت بیا که نامه سزارین بهت بدم

حتما برو وضعیت رشد وزن و اندام ها مشخص بشه

خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم و امروز یه هدیه ماندگار داده شده🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی و فرصت مطالعه کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه✨️
با هم مسیر رشد رو می‌سازیم🌱✌️

آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor

سوال های مرتبط

مامان ارمیاجون مامان ارمیاجون هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری