۳ پاسخ

من ۳۱ هفته رفتم بعد یکی دیگه ۳۶ یا ۳۷ هفته هم باید رفت

بستگی به خودت داره من فشار خون داشتم تقریبا بعد ۳۱ هفته سه تا سنو دیگه هم رفتم ولی اگه شرایط نرمالی داری فکر نکنم دیگه سنو خاصی باشه

نه دیگه سونو نیس

سوال های مرتبط

مامان اِل آی مامان اِل آی ۱ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مسیحاو آریشاه مامان مسیحاو آریشاه ۷ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد