سلام خوبین جنسیت چیه مال یکی از فامیلامونه توروخدا زود جواب بدین

تصویر
۱۱ پاسخ

مگه ازمایش سلفیری یا تعیین جنسیت داده ؟
اگخ سونوی تشکیل قلبه جنسیت رو مشخص نمیکنه

خب این ۸ هفته هستش جنسیت نشون نمیده تازه ضربان قلب مشخص میشه

بهش گفته احتمال پسر🙁

مگه تو ۸ هفته میشه فهمید بچه چیه

هنوز ۸هفتشه جنسیت مشخص نیستکه...
میگن که ضربان قلب بالا دختره اینو زده ۱۸۳ ولی اصلا علمی نیست در حد حرف بین ماماناست...

الان دیدم هفته اشو🫤😂تو ۸ هفته و دو روز که معلوم نیست
ایسگامونو گرفتی

8 هفته مگه میشه تعیین جنسیت کرد؟

این هشت هفته و‌دوروزه .جنسبت که مسخص نیست

عزیزم بچه ۸ هفته ای رو چجوری اخه تشخیص بدن 🤔

male پسر
female دختر
دنبال این بگرد تو سونو

هشت هفته که جنسیت مشخص نیست 🙄

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان لیمو شیرین😍 مامان لیمو شیرین😍 ۱۰ ماهگی
مامان گندم و مهوا ❤️ مامان گندم و مهوا ❤️ ۲ ماهگی
مامان حیدر علی مامان حیدر علی هفته سی‌ام بارداری