والا من هنوز ۳۰تا میدم.۶۰تا میدم بالا میاره.۳۰تا ولی دفعات بیشتر.ینی قبلا اگه هر دوساعت شیرخشک میدادم الان هر یکساعت میدم
هر دوساعت ۶۰تا بعضی وقتا ۹۰ تا اونم به ندرت
هردوساعت ۶۰تا
۹۰تا تقریبا هر۳ساعت
من دخترم یک ماهش نشده هر دو ساعت ۶۰ سیسی شیر درست میکنم اون ۵۰سیسی میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.