بعد از یک ماهگی نینی چند سیسی شیرخشک میدین؟؟؟

۵ پاسخ

والا من هنوز ۳۰تا میدم.۶۰تا میدم بالا میاره.۳۰تا ولی دفعات بیشتر.ینی قبلا اگه هر دوساعت شیرخشک میدادم الان هر یکساعت میدم

هر دوساعت ۶۰تا بعضی وقتا ۹۰ تا اونم به ندرت

هردوساعت ۶۰تا

۹۰تا تقریبا هر۳ساعت

من دخترم یک ماهش نشده هر دو ساعت ۶۰ سیسی شیر درست میکنم اون ۵۰سیسی میخوره

سوال های مرتبط

مامان گوگولی🪿🩵🧸 مامان گوگولی🪿🩵🧸 ۱ ماهگی
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد