۹ پاسخ

قد و وزنش عالیه عزیزم

خیلی خوبه بابا.. بچه من پسره هم وزنش کمتره هم قدش.. ماشالله بهش

عالیه هر دو

چی بود چکاب بود

فریتینش چقد بود عزیز؟

خدارو‌شکر که سالمه عزیزم

خیلیم عالی همچیش مامان جان

بنظرم خوبه دخترم من ک از دخترتو هم وزنش هم قدش کمتره

پسر منم همینه چه کنیم دیگه

سوال های مرتبط

مامان خواهر مهراد خان مامان خواهر مهراد خان ۴ سالگی