وزتش خوبه قدش اره کمه خودتون چقدره قدتون
ببین یا دکتر رشد و غدد ببر دارو بهش بده..یا ببر حجامت واسه رشد قد. که سه مرحله تا هفت مرحله داره... من خیلیا دیدم رفتن نتیجه گرفتن. خودم یه روز اینجا تاپیک گذاشتم بچمو حجامت بردم. همه افتادن سرم که بچه گناه داره و فلان.. ولی چ میدونستن بچم استپ قدی داشت.. منم بردم خداروشکر تو یک ماه دو سانت قدش رشد کرد.. یکی هم رفته بود تو دوازده روز سه سانت رشد کرد...بچه با بچه فرق میکنه.. من الان مرحله دومش هم بردم منتظرم ببینم این ماه چقد رشد میکنه میکنه.. بنظرم یجایمطمین پیدا کن برو
مطمعنی درست گرفتی ؟دختر منم دکتر میگه کوتاهه حالا قد دختر من ۹۶.۵ عه دو هفته پیش بردمش یه شربت داده
اول بردمش چکا بعد بردمش پیش دکترش ازمایشش خوب بود ولی گف قدش کمه اینو داد
پسرمنم قدش کوتاه ۹۴
عزیزم با یه دکتر متخصص مشورت کنید که خیالتون راحت باشه قدش باید حدود 98تا ۱۰۳اینا باشه ولی گاهی بچه ها دوسه ماه رشد قدی ندارن بعد جهش رشدی میکنن یهو چهارپنج سانت قدمیکشن
وزنش خوبه
قدش خیلی کمه 😐 درست گرفتین قدشو؟
باید چند باشه مگه قدش
اره قدش کمه نسبت به سنش..ولی وزنش خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.