منم امروز زدم برا دخترم بهش پاراکید دادم ولی الان پاهاش دردمیکنه گریه کردم بهش دوباره پاراکید دادم ۶ساعت گذشت هر ۶ساعت بده ک دردوتب نداشته باشه
ممکنه تبم نکنه همه بچه ها مثل هم نیستن.من واکسن ۶ماهگیش زیادبرام سخت نبود
شبش فقط ی کم تب میکنن اگ پاراکید سر ساعت بدی تا ۲۴ ساعت تبش خیلی خیلی کمه نهایت رو ۳۷ و ۵ میمونه
هر بچه ای ی جوره
دختر من کلا تب نکرد
البته من پاراکید میدادم بهش ۲۴ ساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.