سلام مادرا بعد واکسن زدن چند ساعت بعدش تب میکنن ؟

۴ پاسخ

منم امروز زدم برا دخترم بهش پاراکید دادم ولی الان پاهاش دردمیکنه گریه کردم بهش دوباره پاراکید دادم ۶ساعت گذشت هر ۶ساعت بده ک دردوتب نداشته باشه

ممکنه تبم نکنه همه بچه ها مثل هم نیستن.من واکسن ۶ماهگیش زیادبرام سخت نبود

شبش فقط ی کم تب میکنن اگ پاراکید سر ساعت بدی تا ۲۴ ساعت تبش خیلی خیلی کمه نهایت رو ۳۷ و ۵ میمونه

هر بچه ای ی جوره
دختر من کلا تب نکرد
البته من پاراکید میدادم بهش ۲۴ ساعت

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی♥️ مامان امیرعلی♥️ ۱۵ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱ سالگی