۵ پاسخ

بله منم ترشح بدون رنگ‌یا کرمی دارم مثل ترشح تخمک گذاری تقریبا بدون بو و طبیعیه

عزیزم بخاطر هفته بارداریت و افزایش جریان خون گاهی تعریق تو اون ناحیه زیاد میشه و ممکنه با ترشح اشتباه گرفته بشه

اگ بو نداره طبیعیه
عفونت نیس

سوزش خارش ندارم عاخه

اون عوفنته گلم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌ودوم بارداری