بله منم ترشح بدون رنگیا کرمی دارم مثل ترشح تخمک گذاری تقریبا بدون بو و طبیعیه
عزیزم بخاطر هفته بارداریت و افزایش جریان خون گاهی تعریق تو اون ناحیه زیاد میشه و ممکنه با ترشح اشتباه گرفته بشه
اگ بو نداره طبیعیه
عفونت نیس
سوزش خارش ندارم عاخه
اون عوفنته گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.