بچها چرا انقد ترشح دارم همش خیس خیسم چیز بدی نباشه

۶ پاسخ

خیس خوبه دیگه😌😌😌.اون ترشحات باعث میشه عفونت نگیری
خودش باعث اوکی بودن بارداریه.بشرطی که قرمز و و صورتی اینا نباشه

عزیزم ترشحت آبکیه؟ انگار آب ازت میاد؟ منم اینجوریم تو اقدامم تا پریودم هم مونده ۴ روز

ترشح سفید آبکی طبیعیه

ن طبیعیه😂

طبیعه

طبیعی به خاطر بارداریته منم اینطورم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ماهورا💖 مامان ماهورا💖 ۸ ماهگی