به دکترت بگو ممکنه خطرناک باشه اگه فرقش زیاده
من پای راستم بیشتر بود که آزمایش دفع پروتئین دادم یکم بالا بود ، غذارو رعایت کن چربی و پروتئینی کمتر بخور بیشتر پخته ، و نمک رو کلا حذف کن و رعایت کردم دوباره آزمایش دادم خوب شد
برا منم اونجوری پای راستم بیشتر از چپمه دکتر گفت بشین پاهات زیرش بالشت بزار یا خوابیدنی،هم نرمش بده به پاهات انگشتات باز بسته کن بچرخون پاهات نرمش بده
ورم یکطرفه خطرناکه و نیاز ب پیگیری داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.