اینم از اسباب بازیهای پسرم

تصویر
۵ پاسخ

من عروسک زیاد نگرفتم براش بیشتر ماشین

پسرمنم یدونه عروسک داره اونم عموش گرفته
ما فقط ماشین میگیریم براش عاشقققق ماشینه
نهایت ی لوگوی هوش و راکت تنیس و این چیزاااا
عروسکی نیست

اسباب بازی های فندوق...این نصف اسباب بازیهاش هس...مابقی تو دسترسش نیس

تصویر

این ماشین روچقدرگرفتی پسرمن اصلاعروسک دوست نداره عاشق لوازم مکانیکی هست ماشین ومتوردوست داره ولی بازی نمیکنه

پسر من اصلا با عروسکاش بازی نمیکنه،فقط ماشین😅😅

سوال های مرتبط

مامان آرش مامان آرش ۱ سالگی
مامان آرش مامان آرش ۱ سالگی
مامان گردو مامان گردو ۲ سالگی
مامان عـمــاد کوچولو مامان عـمــاد کوچولو ۲ سالگی