۷ پاسخ

بسم الله ۹۰ تا نده ۳۰ تا ۳۰ تا بده که اندازه خوردنش دستت بیاد

نان وزن دهی داره ولی باعث یبوست هم میشه.هر سی تا یه پیمانه
۹۰تا میشه سه پیمانه

من گیگوز میدم

دختر من نان دوس نداشت
آپتامیل دوست داشت بهش نساخت سنگین بود دل درد شد
ببلاک میدم خوبه
توی هر سی میل یه پیمانه
۹۰ میل میشه سه پیمانه ولی زیاده الان براش هنوز دوماهش نشده

من 90 تا میدم 3 تا

بچه من حساسیت داد الان سوپرامیل میدم خ خوبه

3تا

سوال های مرتبط

مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی