به نظرتون اسم معین قشنگتره یا امین؟

۱۴ پاسخ

امین...

معین....

هیچ کدوم

بنظرم اسمای قشنگتری هم هست

معین .....هرکدوم دل خودته منم دوست دارم بذارم نیما بقیه میگن قدیمیه ولی بنظر خودم خیلیم قشنگه

چون شوهرم قفل روی معین خواننده و منم حرص میخورم میگم امین🤣🤣 اما معین قشنگه خدایی

امین...

معین قشنگتره. مبین هم خوبه

هیچ کدوم قدیمیه اگر اسم مذهبی میخوای خیلی قشنگ تر ها هستن عماد مهدیار معز مصور الیاس ادریس اینا خاص ترن

امین

معین.

منكه اسمشو معين ميزارم 🥹

معینم قشنگه

امین.

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان هفته سی‌ام بارداری
مامان 🌿🌸فاطمه یاس🌸🌿 مامان 🌿🌸فاطمه یاس🌸🌿 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🐣جوجه مامان 🐣جوجه هفته بیست‌وپنجم بارداری