بستگی به اون بچه داره و هر ماهی که بزرگ تر میشه
تابیادبدنیاببینی چقدمصرف میکنه😄
من تجربه این کار دارم
اول کار فقط یک نان ۱ بخر علت هم این هست که خیلی موقع ها شیر خشک به بچه نمیسازه و بچه یبوست میشه دکتر شیر خشک عوض میکنه پس تا ۴۰ روزگی فقط یک دونه یک دونه بخر که مطمئن بشی شیر خشک به بچه میسازه
بچه در ماه اول نهایت ۳ تا شیر میخوره ولی در ۶ ماهگی ۱۰شیرش کامل میخوره پس متغیری هست
ماه های اول که فقط و فقط غذاش شیر هست حدودا هر ۲.۵ الی ۳ روز یک بسته شیرخشک تموم میشه.
پوشک هم حدودا بسته ی ۳۵ تایی برای ۵ ۶ روز ایناست.
وقتی بزرگ تر میشه و غذاخور میشه، خب تعداد شیرخشک ها کمتر میشه.چون غذا هم میخوره و پوشک هم بستگی به کوچولوت داره.
عزیزم اصلا گفتنی نیست که چندتا،مونده به مصرف😂
از الان نگیر ممکنه بهش نسازه ها بعد میمونه رو دستت
هفته ای حداااااقل پوشک ۴۰ تایی .اگه خوب شیر بخوره وزن بگیره بیرون روی خوبی داشت هباشه . شیر خشک هم من دوستم میگفت اوایل تا ۶ ماه ، هر ۴ ۵ روز یه قوطی بعد ۶ ماه کمتر میشه مصرف مثلا شیر شب کمتر میخوزه . دیگه شیر خشک سهمیه ای هست بیشتر بخوای ازاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.