۶ پاسخ

منم داشتم دکتر پماد واژینال داد

به دکتر ت بگو ازمایش برات مینویسه بعدباتوجه به نوع عفونتت دارو میده چون هر دارویی یا کارخاصی سرخودنمی تونی تو دوران بارداری انجام بدی

تو رابطه پیشگیری کن وگرنه رفته رفته عفونتت تشدید پیدا میکنه خیلی بدهههههه

من فقط گاهی ترشح بو‌دار دارم بدم میاد روزی دوبار حمومم خسته شدم

برای من شیاف واژینال داده ولی هیچ فایده نداره

الان ۸ هفتم

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس ۴ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ سالگی