۶ پاسخ

من با دستور دکتر پایان ۵ ماهگی شروع کردم

دکتر به من این جوری گفت البته باید چکش کنی گردنش و بتونه نگهداره و با کمک بتونه بشینه بعد دکتر گفت از دو قاشق در روز و دووعده شروع کن کم کم زیادش کن

۶ ماه و دو سه روز

با اجازه دوست عزیزم
آتلیه آنلاین نازیلا
بدون کوچکترین تغییر چهره بالاترین کیفیت قابل چاپ همراه نمونه کار
با کمترین هزینه ۳۰ هزار تومان
عکس های تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی . نوروز . مناسبت ها . یلدایی .وو‌..
برای ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا پیام دهید
۰۹۰۲۰۳۴۷۳۴۰
لینک کانال rubika.ir/nazlimasi

من شروع کردم البته فعلا فقط فرنی

دکتر به من گفت از پایان پنج ماهگی شروع شش ماهگی شروع کنم

سوال های مرتبط

مامان گیلاس ها💙💓 مامان گیلاس ها💙💓 هفته سی‌وششم بارداری