بیمه سامان
تو قرارداد نوشته برای سزارین ۲۰ میلیون
من سامان زد ۴۰ تومن میده
مال ماهم کلا قطع شده 🤣
هرچی بشه ۹۰ درصدشو بیمه میده ۱۰ درصد خودمون، البته یه سری چیزارو کلا بیمه ها نمیدن مثل ساک لوازم یا اتاق خصوصی رو نمیدن اندازه اتاق عادی شو میدن و ...
تکمیلی هیچی نمیگیره بگیره هم پس میده
هیچیشو نمیده😁شرکت زایمانو کلا از بیمه تکمیلیمون برداشته🥴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.