دکترم که به من گفت حالا که سرکلاژ کردی خیالت راحت هر کاری دوس داری بکن استراحتم نگفت هر ماه هم خودش سونو میکنه
شمام درد لگن دارین در حد کم
پله که اصلا توالت هم که از وقتی فهمیدم حامله هستم فرنگی میرم
حتما از توالت فرنگی استفاده کن
پله اصلا بالا پایین نرو
شیافتم روزی دوتا بزار هر۱۲ساعت
سریع هم برو دکترت
منم نگران شدم منم یکماه پیش سرکلاژ شدم ولی دیگه نرفتم چک کنم که طول سرویکسمو
البته دکترمم نخواست ازم الان واقعا نگران شدم 🥹
پساری چیه
برام خیلی دعا کنید بچها
اره هستم
من استراحتم هستم
من امروز رفتم انو مالی از 18 امد 14 خیلی نگرانم دارم دق میکنم 😭😭😭😭
منم همین سوالو دارم واقعا نگرانم
اگه استراحت کنی فک نکنم من الان خودمم سرکلاژم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.