هیچوقت نشنیدم بگن سکسکه بچه بشمرم یا اصلا سکسه بچه مهم باشه
فقط حرکات بچه مهمه گفتن
من چون نینیم فقط صبحها سکسه میکنه به دکترم گفتم گفت اصلا سکسکه مهم نیس فقط حرکات مهم هستن
من تا به حال نشمردم ولی میگن جنین یک ربع سکسه می کنه مال منم اینجوریه دقیقه هارو شمردم نزدیک یه ربع سکه میکنه
مامان دقیق به تو میگن، لازم نیس سکسه هاش رو بشماری گلم، همین ک سکسه میکنه خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.