مامانایی ک‌ طبیعی زایمان کردین تا کی خونریزی داشتید؟

۱۰ پاسخ

من الانم یکمی دارم

ولی تلافیشو حدودا ۶ ۷ ماهگی پسرم در اورد ۷ ماه یه سره خونریزی داشتم عین لوله اب نوار بهداشتی نزاشته پر میشد

من ۳۰ روز بود بعد ده روز قط شد بعد حموم ۴۰ دوباره برگشت ۱۰ ۲۰ روز😐😂تا کامل رفت ک‌رف 🤪

من هعی قطع میشد هعی دوباره شروع میشد
ولی تا ۳۰ روز

تا ۵۰ روز

خون ریزیم که بعد ده روز تموم شد اما لکه بینی هی دارم

من هنوزم دارم

من تا ۴۰روز ولی ده روز شدید بقیش در حد لکع

۳۳روز

هنوزم دارم ولی کمتر شده

سوال های مرتبط