اره ممکنه خیلی وقتا تغییر نمیکنه خیلی وقتا هم تغییر میکنه
به من گفتن ۸۰ درصد پسره ولی انومالی دختر بود
برا من تغییر نگرد
اره منم تو انتی بهم گفتن دختره ولی انومالی تغییر کرد
تو ان تی بگه دختر احتمال خطا خیلی زیاده،صبر کن تا آنومالی
عکس داری
بله ممکنه تغییر کنه
نه دیگه دختر مشخصه
اره عزیزم منم تو هفته ۱۳گفت دختره ولی خدا نخاستو سقط کردم و پسر بود
اره خیلی زود رفتی و اینکه دستگاه تناسلی ۱۴ عفته ب بعد تشکیل میشع
بله تا انومالی باید صبر کنید خصوصا دختر احتمال خطا بالاتره
فک نکنم
دوس داری تعقیر کنه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.