اصلا اطمینان به NT نکن عزیزم
دیگ ۹۰ درصد بعید میدونم بخواد عوض شه
برا دوست من امروز انومالی کرد گفت قطعی پسره
انتی احتمال دختر داده بود
از منم ان تی گفت هشتاد درصد دختره ولی از بس دیدم بقیه میگن از ما فرق کرده موندم وسط که درست هست یانه دختر بودن که لااقل براش یه چیزی بخرم ذوق کنیم ولی میترسم عوض بشه
خب حالا تغییر کنه😂
معمولا تغییر نمیکنه ...
برا منکه هر سه تا بارداری درست دراومد
منم همین ترسو دارم
ولی کله پاچه بازکردم و تست های دیگه هم دختردراومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.