سونو انتی گفت ۹۰ درصد دختره یعنی ممکنه تغییر کنه😭میترسم تغییر کنه

۷ پاسخ

اصلا اطمینان به NT نکن عزیزم

دیگ ۹۰ درصد بعید میدونم بخواد عوض شه

برا دوست من امروز انومالی کرد گفت قطعی پسره
انتی احتمال دختر داده بود

از منم ان تی گفت هشتاد درصد دختره ولی از بس دیدم بقیه میگن از ما فرق کرده موندم وسط که درست هست یانه دختر بودن که لااقل براش یه چیزی بخرم ذوق کنیم ولی میترسم عوض بشه

خب حالا تغییر کنه😂

معمولا تغییر نمیکنه ...
برا منکه هر سه تا بارداری درست دراومد

منم همین ترسو دارم
ولی کله پاچه بازکردم و تست های دیگه هم دختردراومد

سوال های مرتبط

مامان جوجه ها💙🥹 مامان جوجه ها💙🥹 هفته سیزدهم بارداری