۷ پاسخ

من سنو ان تی رو زود رفتم فکر کنم ۱۳ هفته کامل بودم ولی سنو گفت دختر گفتم احتمال دادین گفت ن مطمئنم منم از مهارتش مطمئن بودم انومالی هم همون بود

نه دیگه دختره تغییر نمیکنه مطمئن باش

نه منم 14 هفته و2 روز رفتم گفت دختره انومالی هم دختر بود

منم‌۱۴ هفته رفتم قطعی گفت دختره
انومالی هم تغییری نکرد و بازم دخملی بود😍

به به مبارکه

دختره دیگه مطمئن باش

اینم بگم که تو کاغذش نوشته جنسیت دختر نگفته احتمالی

سوال های مرتبط