۱۲ پاسخ

به من ان تی گفت پسر ولی تو تعیین جنسیت دختر بود

ولا به منم گفتن احتمالا دختره انشالله که دختر بمونه تغییر نکنه🥹

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

کدوم سونو رفتی؟

منم امروز رفتم ان تی گفت دختره،خدایا شکرت

به منم گفت دختر

وقتی میگن دختر احتمال داره سونو بعدی بگن پسر. برای خاله م همینجور شد

به منم گفت دختره

به منم دیروز گفتن دختره ولی میترسم تغییر کنه چون یه پسر دارم

آره خیلیا دختر گفته بعدش فهمیدن پسره...ولی برای من ۱۳ هفته و خورده ای دکتر قطعی گفت دختر همونم بود

اره ممکنه ولی من ان تی دختربود سلفری هم دختر

بله ممکنه

سوال های مرتبط

مامان جوجه ها💙🥹 مامان جوجه ها💙🥹 هفته سیزدهم بارداری