خانوما برا اسهال چی پیشنهاد میدید بجز پدی لاکت

۹ پاسخ

کشک..کلگ

پلانتاژل

موز خیلی خوبه

کته با ماست

شیر خشک بیومیل ال اف.موز.کته و ماست.سیب

کپسول یوموگی عالیه

پودر کیدی لاکت زینک بریز تو شیرش یا ماست بهش بده خیلی خوبه

موز
خاک شیر را چند بار بشور وبعدرا داخل آب سرد بریز بده بخوره
تا خوب شدن اسهال لبنیات ممنوع

پودر سنجد

سوال های مرتبط