دستور یدونه آش دندونی خوشمزه بدین ممنون

۳ پاسخ

منم میخام دستور خوشمزه آش برای پسرم البته هنو دندون در نیورده

من درست کردم عالییی شذ
نخود و گندم و لوبیا و عدس خیس کردم شب قبل
نخود لوبیا هارو پخته کردم از قبل
گندم و عدس رو بار گذاشتم صبح نیم پز که شد حبوباتو اضافه کردم
یکم گوشت استخوانی هم داشتم که بیشتر به خاطر عصاره استخوان ها زدم (اونارو تو زودپز با پیاز و ادویه پختم و زدم به آش ها) روغن هم زدیم و عصاره قلم گوساله هم داشتم زدم و تمام
ولی واقعا خوشمزه شد

من حبوبات رو‌نصف پیمانه ازهرکدوم ریختم برنج هم نریختم بجاش یک‌پیمانه بلغورگندم اضافه کردم و پیازو که تفت دادم همه رو‌گذاشتم باهم بپزه خیلی خوشمزه شد

تصویر

سوال های مرتبط

مامان مینی نینی مامان مینی نینی ۱۳ ماهگی
مامان نیلدا مامان نیلدا ۱ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان محمد صالح مامان محمد صالح ۱ سالگی