منم میخام دستور خوشمزه آش برای پسرم البته هنو دندون در نیورده
من درست کردم عالییی شذ
نخود و گندم و لوبیا و عدس خیس کردم شب قبل
نخود لوبیا هارو پخته کردم از قبل
گندم و عدس رو بار گذاشتم صبح نیم پز که شد حبوباتو اضافه کردم
یکم گوشت استخوانی هم داشتم که بیشتر به خاطر عصاره استخوان ها زدم (اونارو تو زودپز با پیاز و ادویه پختم و زدم به آش ها) روغن هم زدیم و عصاره قلم گوساله هم داشتم زدم و تمام
ولی واقعا خوشمزه شد
من حبوبات رونصف پیمانه ازهرکدوم ریختم برنج هم نریختم بجاش یکپیمانه بلغورگندم اضافه کردم و پیازو که تفت دادم همه روگذاشتم باهم بپزه خیلی خوشمزه شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.