لطفا دستور اش دندونی خوشمزه را برام بنویسید.

۱ پاسخ

برای دخترم خوشمزه بوده هرکی خورده تعریفش و کرده
گندم ماش نخود لوبیا عدس
یک روز جلوتر خیس کن جدا جدا بپز
مرغ و با زردچوبه و نمک بپز تا استخونش جدا بشه
توی ماهیتابه ارد و با روغن سرخ کن وقتی نیمه سرخ شد پیاز رنده شده اضافه کن و سرخ کن خوب که سرخ شد رب گوجه و ادویه و مرغ اضافه کن
همه مواد همراه برنج از قبل خیس شده و بریز داخل قابلمه بزرگ اب بریز و همش هم بزن ته نگیره چون زود ته میگیره و میسوزه
سوالی داشتی بپرس

سوال های مرتبط

مامان مینی نینی مامان مینی نینی ۱۳ ماهگی
مامان امیر سام❤️🧿 مامان امیر سام❤️🧿 ۹ ماهگی
مامان نیلدا مامان نیلدا ۱ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان محمد صالح مامان محمد صالح ۱ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۰ ماهگی