سلام چ جوری ب بچه ها میوه میدین؟

۸ پاسخ

دستش میدم

من رنده میکنم

میدم دستش ولی خودم حواسم هست

میدم دستش میخوره ولی مواظب باش کنارش باش نپره گلوش

هندونە رو من آبشو میدم گیلاسم حبە کوچولو میدم دستش

تواین سن بگیر دستت مواظب باش سرنخوره داخل دهنش بگیر خودش گازمیزنه میوه هایی مثل شلو،هلو،موز،زردالو فقط حواست باشه فعلا پوستشو بکن بده

مبدم دستش

اولش با پستونک‌عصاره خوری الان میذارم تو‌دستش خودش میخوره

سوال های مرتبط

مامان مامان ایهان مامان مامان ایهان ۱۵ ماهگی
مامان ویهان نفسم مامان ویهان نفسم ۱۷ ماهگی
مامان رستاوراستین مامان رستاوراستین هفته سی‌ویکم بارداری