دخترخاله من سردردهای بارداریش رو با ویکس آروم کرد البته با اجازه پزشک
من دو بار سر درد شدید شدم
یبارشو با استامینوفن بدون کدوئین با اجازه پزشکم استفاده کردم
یبار دیگشم محل ندادم خوب شد🤣
منم اینجوریم 😔
سه روز بود یکسر سردرد شدید داشتم امروز خوبم استامینفن ۳۲۵ خوردم
من سر دخترم تا پنج ماهگی داشتم اوایل ۱۸ هفته یا ۱۹ هفته تموم شد سردردای میگرنی داشتم هم سرم هم چشام با شال میبستم میرفتم اتاق تاریک میخوابیدم هیچکاری نمیکردم دراین حد وحشتناک بود
من سر دخترم خیلی سردرد داشتم ولی سر دومی هیچ سر دردی نداشتم کار خاصی نمیشه کرد جز تحمل
اب زیاد بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.