بالاخره امروز دلُ زدم به دریا و واکسن زدم
خیلی دردناکه 😤

۷ پاسخ

من دیروز آزمایش گلوکز چهار مرحله دادم فقطم از دست چپم گرفت و کبود شد بعد الان دستم از صبح بشدت درد میکنه دردش میزنه به شونم و بازوم،درد واکسن هم اینجوریه؟

دردش قابل تحمله تب و اینا نداره؟؟

واجبه بزنیم ؟

من میترسم بزنم حالم بد بشه

واکسن اجباری؟

واسه من روز اول درد نداشت، از روزای بعد دردش شروع شد
تا چند روز نمیتونستم دستمو تکون بدم

کزاز ؟

چه واکسنی؟

سوال های مرتبط

مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵پسر مامان مامان 🩵پسر مامان ۱۲ ماهگی
مامان سوین  ائلوین مامان سوین ائلوین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان حلما مامان حلما روزهای ابتدایی تولد
مامان علی مامان علی ۱۴ ماهگی