من دیروز آزمایش گلوکز چهار مرحله دادم فقطم از دست چپم گرفت و کبود شد بعد الان دستم از صبح بشدت درد میکنه دردش میزنه به شونم و بازوم،درد واکسن هم اینجوریه؟
دردش قابل تحمله تب و اینا نداره؟؟
واجبه بزنیم ؟
من میترسم بزنم حالم بد بشه
واکسن اجباری؟
واسه من روز اول درد نداشت، از روزای بعد دردش شروع شد
تا چند روز نمیتونستم دستمو تکون بدم
کزاز ؟
چه واکسنی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.