بالاخره امروز رفتم واکسن زدم 💪💪😅

۱۱ پاسخ

شیر مادر و نان پدر حلالت باشه دلاور زن 💪🏼💪🏼😂😂

سازگار باشه عزیزم
کزاز زدی؟منم هفته ی دیگه فک کنم باید بزنم🫠

واسه چی میزنن ؟؟

به سلامتی
هیچی نداره
من سه شنبه زدم، فقط یکم دستم نزدیک همونجایی که واکسن زده درد میکنه، امروز خیلی کمتر شده

مرسییی😂

واکسن کزار

خدا قوت پهلوان😍😂👋🏻

واکس کزاز

واکسن چی فاطمه جان؟

واکسن چی؟؟؟

یعنی منم باید بزنم

سوال های مرتبط

مامان 💞 نورا💞 مامان 💞 نورا💞 ۴ ماهگی
مامان سوین  ائلوین مامان سوین ائلوین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان Kimia مامان Kimia روزهای ابتدایی تولد
مامان حلما مامان حلما روزهای ابتدایی تولد