واکسن کزاز رو هم رفتم زدم بالاخره

۱۱ پاسخ

منم صبحی زدم

منم باید بزنم حوصلشو ندارم تنبلیم میشه

من هنوز نزدم تا کی وقت داریم بزنیم؟🫠
اخه من پرونده هم ندارم تو بهداشت

برای چیه؟

بسلامتی

همه مرکز بهداشت ها دارن؟ میزنن؟

مبارکه 👏🏻👏🏻😂

بسلامتیی
از دستت کار نکش که ضرب نیفته، سبک رد شه

کجا زدید؟ من هفته دیگه باید برم

به سلامتی

بسلامتیی
از دست استفاده نکن زیاد
کمپرس سرد بزار یکی دوساعت

سوال های مرتبط

مامان حلما مامان حلما روزهای ابتدایی تولد
مامان علی مامان علی ۱۴ ماهگی
مامان سوین  ائلوین مامان سوین ائلوین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی