بالاخره واکسن کزاز و زدم🫠🫠

۹ پاسخ

امپول کزازروی بچه تاثیرمنفی که نداره منم نزدم

امروزو فردا یکم دستت سنگینه و درد میکنه
علائم دیگ ای نداره
روز سوم دیگ هیچی حس نمیکنی

نگران نباش عوارض هم نداره منم یکی دو هفته پیش زدم چند روز دستم درد میکرد همین

منم سه روز پیش زدم

من هفته 29بزنم خوبه؟؟

منم هفته بعد قراره بزنم

منم دیروز زدم

حتما باید زد دکتر من زیاد اهمیت نداد به واکسن کزاز😐!؟

منم هفته پیش زدم

سوال های مرتبط

مامان نور 💫 مامان نور 💫 ۱۱ ماهگی
مامان حلما مامان حلما روزهای ابتدایی تولد
مامان سوین  ائلوین مامان سوین ائلوین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 💞 نورا💞 مامان 💞 نورا💞 ۴ ماهگی
مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد