امروز بالاخره اومدم واکسن کزاز زدم😅

۴ پاسخ

من الان میتونم بزنم یا باید صبر کنم هنوز؟

حموم نرو تا سه روز من الان یک ماه میشه زدم هنوز بعضی وقتا درد دارم. روز دوم افتضاح بود دردش. گرم نگه دار

منم اصلا یادم نیست کی زدم

ب سلامتی من یادم نیست زدم یا ن اگر زده باشم۶سال ازش گذشته اگرم نزده باشم خب بیشتر هرچی فکر می کنم یادم نمیاد

سوال های مرتبط

مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان حلما مامان حلما روزهای ابتدایی تولد
مامان علی مامان علی ۱۴ ماهگی
مامان 💞 نورا💞 مامان 💞 نورا💞 ۴ ماهگی
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان سارا و آرسام😍 مامان سارا و آرسام😍 ۳ ماهگی