رفتم واکسن کزاز رو زدم اذیت داره یا ن؟

۵ پاسخ

منم امروز صبح زدم الان دستم درد گرفته

من بعد یک هفته دستم درد میکنه

آره سه چهار روزی درد میکنه و‌ دستت سنگین میشه نمیتونی ببری بالا

نه فقط دستت درد میکنه یکی دو روز
من خودم گفتم به دست چپم بزنین چون دست راستیم بتونم با اینورم کار کنم

نه فقط شاید دستت دوسه روزی دردبگیره

سوال های مرتبط

مامان 💞 نورا💞 مامان 💞 نورا💞 ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان Kimia مامان Kimia روزهای ابتدایی تولد
مامان 💝👼فندق🌰💝 مامان 💝👼فندق🌰💝 هفته سی‌ام بارداری