۱۱ پاسخ

من چهار سال پیش زدم تب کردم

فقط دست درد داشتم گفت شاید تب بکنی که نکردم

فقط درد دست تا ۳ روز همین

منم زدم

منم دیروز زدم فقط یکم بی حالم نمی‌دونم چرا

نه فقط تا دو سه روز دستت درد میکنه

فقط احتمالا غروب ی کوچولو تب ریز کنی

واکسن کزاز برا چی؟؟

وای به منم گفتن باید قبل زایمان بزنی ولی من تقریبا یه ماه بعد زایمانم بیست و پنج سالم میشه

امروز رفتم بهداشت میگه بعداززایمانت بیابزن

منم بایدبزنم

سوال های مرتبط

مامان 🐣پسر طلا🫀 مامان 🐣پسر طلا🫀 ۱۰ ماهگی
مامان 🌸حَبه قَند🌸 مامان 🌸حَبه قَند🌸 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 💞 نورا💞 مامان 💞 نورا💞 ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان Kimia مامان Kimia روزهای ابتدایی تولد